dijous, 27 de novembre del 2008

Opinió personal del primer llibre de lectura



Al principi no m'agradava mica el llibre. A mesura que vaig anar llegint-lo, va augmentar l'intriga, i això va fer que m'enganxés molt al llibre. Al principi és una mica avorrit, però quan el vas llegint es fa molt fàcil de llegir. El recomano a gent que li agradi molt llegir, sobretot llibres d'intriga. L'única falta que hi he trobat és que es podria redactar millor ja que salta d'un personatge a l'altre molt ràpid i t'acabes marejant.

3 comentaris :

  1. Isasignes_vidasaludable ha dit...

    Que xulo que s'ha quedat el teu nou diseny del blog!!
    jA EM DIRÀS COM HAS FET AIXÒ DEL BON NADAL!!

  2. Isasignes_vidasaludable ha dit...

    He posat l'enllaç de la pàgina al meu blog per a que tots ho pugueu vorer.
    Saps com fer les lletres més grans?
    Si no ho saps, recorda que t'ho digui a classe.
    Isa

  3. Isasignes_vidasaludable ha dit...

    Aquesta plantilla t'ha quedat super!!