dimarts, 20 de gener del 2009

Entrevista a ... Isabel Signes Ferrer

Isabel Signes Ferrer és la nostra professora de català. Va néixer a València, li agrada molt viatjar, llegir i el cine.

" Sempre m'ha agradat molt ensenyar als demés i disfruto molt amb la meva feina "

1) Quin any vas néixer? A on?
Vaig néixer l'any 1966 a un poble al costat de Dénia.

2) Quina carrera vas estudiar?
Vaig estudiar primer magisteri i després psicologia.

3) Quants d'anys fa que treballes com a professora?
Aquest és el dinou.

4) T'agrada la teva feina? Per què?
Sí, molt. Perquè sempre m'ha agradat molt ensenyar als demés i disfruto molt amb la meva feina, sobretot quan et toquen promocions bones com la vostra.

5) A quines altres escoles / instituts has treballat?
A tres escoles a Eivissa, tres més a València i en aquest institut.

6) De petita t'agradava estudiar i anar a l'escola?
Sí, m'agradava estudiar i treballava molt.

7) Quines assignatures has donat?
De tot: català, matemàtiques, naturals, pedagogia terapèuta pels alumnes amb necessitats especials, castellà, informàtica ... Fins i tot vaig ser Cap d'Estudis el curs passat.

8) Quina edat és a la que més t'agrada donar classes?
Depèn, de qualsevol edat pots disfrutar i treure experiències positives.

9) Tens fills?
Sí, un fill de tretze anys.

10) Quines són les teves aficions?
Viatjar, viatjar i viatjar. No soc gaire deportista, m'agrada el cine i també molt llegir.

11) A quins llocs has estat? Quin et va agradar més?
He estat pràcticament a tota Europa i de Àfrica a Tuníssia, Egipte, Gàmbia. D'Àsia he estat a Tailàndia i m'agradaria molt anar a Amèrica, sobretot a la del sud.
Crec que tots; disfruto en qualsevol lloc.